ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام بی تاب آب با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Majid Rostami – Bi Tabe Ab

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Majid Rostami – Bi Tabe Ab

——————————-

متن آهنگ مجید رستمی به نام بی تاب آب

——————————

ببار ای بارون ببار
پریشونه دل ِ یار
افتاده دلشوره ای
به چشم خواب و بیدار
سقا نیومد ، سقا نیومد

گرد و غباری به پا
شده میونه نخل ها
می ترسم افتاده باشه
تشنه پای دریا
سقا نیومد ، سقانیومد

نگار من
حسینو بی جواب نذار
سردار من
اشک ربابو در نیار
قرار من
ذینبو بی قرار نذار
عباس من
رویای من
بلند شو آبروی من
مهلای من
بلند شو آرزوی من
دریای من
بلندشو ای دریای من
عباس من

 ♫♫♫

چشمای غرق ِ به خون
دستات افتاده بی جون
من نمیتونم برم
تو میگی پیشم نمون
وای از دل من
وای از دل ِ من

گرد و غباری به پا
شده میونه نخل ها
می ترسم افتاده باشه
تشنه پای دریا
سقا نیومد ، سقانیومد

نگار من
حسینو بی جواب نذار
سردار من
اشک ربابو در نیار
قرار من
ذینبو بی قرار نذار
عباس من
رویای من
بلند شو آبروی من
مهلای من
بلند شو آرزوی من
دریای من
بلندشو ای دریای من
عباس من

 

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟