ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم با بالاترین کیفیت

Download New Music Mostafa PashaeiHanozam

ترانه و آهنگ: بابک بابایی , تنظیم: انوشیروان تورابی , میکس و مستر: شایان فتحی

متن آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم :

هنوزم بی تو سرد و گوشه گیرم گفتی از یادت نمیرم یادت از قلبم نرفته

چراغ و جون پناه من نمیشی تگیه گاه من نمیشی عشقت از قلبم نرفته

هنوزم خاطرت واسم عزیزه اشک من بی تو میریزه دل به کی بستی نمی دونم

هنوزم عشق و رویای منی هستی و دنیای منی تو دل به کی بستی نمی دونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم

♫♫♫♫♫♫

هنوزم با تو میشه زندگی کرد تا امیدی مونده زندگی رو با تو می خوام

برای داشتن تو چی کشیدم ساده از دستت نمیدم من یه دنیا بی تو تنهام

هنوزم خاطرت واسم عزیزه اشک من بی تو میریزه دل به کی بستی نمی دونم

هنوزم عشق و رویای منی هستی و دنیای منی تو دل به کی بستی نمی دونم

 


دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟