ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

Mohammad%20Alizadeh%20 %20Fekresham%20Nakon دانلود آهنگ جديد محمد عليزاده به نام فكرشم نكن

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده به نام فکرشم نکن  با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Mohammad%20Alizadeh%20 %20Fekresham%20Nakon دانلود آهنگ جديد محمد عليزاده به نام فكرشم نكن

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Alizadeh – Fekresham Nakon

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 Mohammad Alizadeh – Fekresham Nakon

—————————————-

متن آهنگ

فکرشم نکن دوباره با خیالت عاشقم نکن

تو مال من نمیشی دلخوشم نکن

فکرشم نکن…

منتظر نباش

اگرچه غرق دل تو اشک و گریه هاش

نمیزارم به گوش تو صداش

منتظر نباش

تو غصم

یه عکسی روی میز من

قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من

فکرشم نکن

فکرشم نکن دوباره مثل اون روزا

یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا

من بی تو یه درد بی نهایتم

گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم

فکرشم نکن..

بعضی حرفا میسوزونه قلب آدمو

بعضی یه حرفایی میگن به آدما

کاش تو مثل بقیه نبودی با دلم

درد عشق تو کشیده ای دلم

حالا که یکی دیگه کنارته

تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتته

_________________

 

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. ساخت نرم افزار نسخه اندروید برای سایت : کاربران سایت شما می تونن نرم افزار سایت شما رو روی گوشی یا تبلت خود نصب نمایند و هر روز به سایت شما سر بزنن و بازدیدتون روز به روز زیادتر بشه
    مطماً باشید این نرم افزار رو با این قیمت هیچ جا برای شما نمیسازن، پس این فرصت استثنایی رو از دست ندید و همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید
    براي سفارش ساخت نرم افزار نسخه اندرويد به آدرس زير مراجعه نماييد و درخواست خود را ثبت کنيد



  1. HG : میدونسم داداش! بعله! ما اینیم!
    سلام!
    تو هم دنبال یه برنامه ای می گردی که به طور اتوماتیک به وبلاگ های دیگران نظر ارسال کنه؟
    نرم افزار Rozblog Spamer میتونه بهت کمک کنه که به هزاران هزار وبلاگ نظر ارسال کنی و تبلیغاتت را گسترش بدی!
    دانلود نرم افزار رزبلاگ اسپمر :
    http://hgdownloadcenter.ir/post/159/sw-rs2.htmll
    موفق باشی!



  1. amin : درامد فوق العاده عالی!!!!!!!
    سیستم متفاوت و جدید!!!!!!!!
    فقط یک روز تست و با سایر سیستم ها مقایسه کنید!!!!!!!!!


    http://www.seo.rzb.ir/post/10




درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟