ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

 

 

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شاد شهاب بخارایی به نام من به تو می نازم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( تنظیم : امیر عرشیا / میکس و مسترینگ : محمد کلهر )

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shahab Bokharaei – Man Be To Minazam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahab Bokharaei – Man Be To Minazam

———————————-

متن آهنگ شهاب بخارایی به نام من به تو می نازم

خوشگلو سبزه دلبری تو

ازهمه که دل میبری تو

سبزه و نازی بیا بشین تو

من که میخوامت منو ببین تو

من که پابه پات میام

زندگیمو به پات میدم

هرجا بخوای تو من میام

قلبمو من به پات میدم

///

دلو فرش پات میکنمو جونمو برات میدم

مهربونی همزبونی خوشگلی تو مهربونی

وای چه نازی تو که سبزه دلبرو بامزه

///

من به تو مینازم عاشق و تنازم

من که روت حساسم پیشت میمونم

عشق ناز بندری دلو تو نگیر سرسری

از همه تو دل میبری

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟