ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

EhsanPayeh دانلود آهنگ جديد احسان پايه به نام نگو نميشه

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان پایه به نام نگو نمیشه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

EhsanPayeh دانلود آهنگ جديد احسان پايه به نام نگو نميشه

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Payeh – Nagoo Nemishe

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Payeh – Nagoo Nemishe

 

مثل تو تو زندگیم کی میشه

هیچ کسی مثل تو نه نمیشه

دست تای گرم تو تو دسمه کاش کی این حس بمونه همیشه

بی تو حتی از خودم بیزارم

تو که نیستی من آروم ندارم

اگه تو نباشی من میمیرم

میدونی که خیلی دوست دارم

تو فکرم نباشی یه دیوونم

هر لحضه رو به یادت میمونم

باشی نباشی از تو میخونم

قدر با تو بودن و میدونم

بیا من و تو باشم عاشقونه باشیم

کنار هم بمونیم نگو از هم جداشیم

نه نه نگو نمیشه بمون واسه همیشه

می خوام که با تو باشم این.دل جدا نمیشه

زندگیم با تو چه شیرینه تو حرفات به دلت میشینه

چشمام تا که تو رو میبینه خنده روی لبام میشینه

دوست دارم من طرز نگاه تو صداتو لب خنده هاتو نبستی رو من چشاتو تا همیشه میمونم با تو

 

 

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟