ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام متاسفانه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(تنظیم : مسعود جهانی )

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Sasy Mankan – Motasefane

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Sasy Mankan – Motasefane

—————————————

متن آهنگ ساسی مانکن به نام متاسفانه

هیشکی نمیتونه با تو بسازه
چونکه هر روز میگیری یه فاز تازه
دوباره منو تنهایی و این فکر خسته
جای خالیمم حس نمیشه چونکه یکی هستش پیشت نشسته
و اینم دووم نمیاره و میره

چونکه تو اخلاقت همینه متاسفانه
خیانت میکنی با غیافه ی حق به جانب
میگی که اینه ، خب معلومه دیگه هرکی باشه میره

دیگه بگذر از من
امیدوارم ببینی بهتر از من
دوباره پاش بشینی
ایندفعه باش بسازی و نگی که اینیکی هم رفت

دیگه بگذر از من
باشه اینبارم بودش تقصیر من
به تو نیست اعتباری
میای و میگی اینم مثل تو دیوونه بود که رفت

اون نمیدونه که قلبم واسش میمیره
دست پیش میگیره
قلبم واسه این یه دندگیش میمیره
از اونکه جای من نشسته خسته میشه
برمیگرده بازم مثه قبل میشه

بازم نشون میده که خوبه حالش
ولی میدونم تنهاست تو اتاقش
داره واسم میمیره
عشق ، نفساشو میگیره

دیگه بگذر از من
امیدوارم ببینی بهتر از من
دوباره پاش بشینی
ایندفعه باش بسازی و نگی که اینیکی هم رفت

دیگه بگذر از من
باشه اینبارم بودش تقصیر من
به تو نیست اعتباری
میای و میگی اینم مثل تو دیوونه بود که رفت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟