ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Emad – Lab Tar Kon (Ft Reza Esfandiar)

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Emad – Lab Tar Kon (Ft Reza Esfandiar)

 

متن آهنگ عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

باز کنار تو قدم میزنمو تا نگاهم میکنی هول میشم
من صبورم اما پیش چشمات تو یه لحظه بی تحمل میشم

قلبم از کار میوفته وقتی با یه لبخند بهم جون میدی
منو از خودت میگیری و باز تو یه لحظه باز بهم پس میدی
وقتی نفس میکشمو عطر تو دورو ورمه
واسه نفس کشیدنم هرچی هوا هست کممه

من به هرچی که تو این دنیا هست پشت کردم که پشتم باشی
تو بگو بمیر من جون میدم لب تر کن تو مشتت باشم
فقط منم ، دوست دارم ، عاشقتم

تکتس آهنگ عماد و رضا اسفندیار به نام لب تر کن

قلبم از کار میوفته وقتی با یه لبخند بهم جون میدی
منو از خودت میگیری و باز تو یه لحظه باز بهم پس میدی
وقتی نفس میکشمو عطر تو دورو ورمه
واسه نفس کشیدنم هرچی هوا هست کممه

من به هرچی که تو این دنیا هست پشت کردم که پشتم باشی
تو بگو بمیر من جون میدم لب تر کن تو مشتت باشم
فقط منم ، دوست دارم ، عاشقتم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟