ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام یک سال گذشت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
( ترانه سرا : پوریا متبعان ، آهنگساز : ناصر زینعلی ، تنظیم و میکس : فربد فروغی )

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Naser Zeynali – Yek Sal Gozasht

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Naser Zeynali – Yek Sal Gozasht

———————————-

متن آهنگ ناصر زینعلی به نام یک سال گذشت

قسمت نبود بمونه اما منه دیونه

هر لحظه توی خونه میبینمش هنوزم

نمی دونه که تنها دارم می میرم اینجا

رفته کجای دنیا که اینه حال و روزم

تو خیلی وقته با من مثل غریبه هایی

سرده هوا عزیزم تو این هوا کجایی

یه سال گذشت عزیزم دیگه رسیده سرما

سرگرم چی شدی تو که موندم اینجا تنها

چی کار کنم که نیستی با کی باید بخندم

نیستی که من دوباره شال تو رو ببندم

تکتس آهنگ ناصر زینعلی به نام یک سال گذشت

دست می کشم رو هر چی که جا مونده

گلدون تو، تو خونه تنها مونده

نگاه من به آسمون این ابرای پاییزی رو گریونده

عکس خالی رو دیواره نبودنت و یاد من میاره

خودت بگو یه دل آخه مگه چقدر طاغت دوری داره

یه سال گذشت عزیزم دیگه رسیده سرما

سرگرم چی شدی تو که موندم اینجا تنها

چی کار کنم که نیستی با کی باید بخندم

نیستی که من دوباره شال تو رو ببندم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم : سلام وقت بخیر

    اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

    می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

    http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟