ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید نیما علامه و محمد نجفی به نام بیا پیشم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Nima Allameh – Bia Pisham (Ft Mohamad Najafi)

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Nima Allameh – Bia Pisham (Ft Mohamad Najafi)

———————————–

متن آهنگ نیما علامه و محمد نجفی به نام بیا پیشم

 

من تو رو می بینم دیوونه تر میشم

پای تو میشینم دستاتو می گیرم عاشق ترم میشم

عشق تو دنیامه همه ی رویامه

از خودم می برم وقتی می بینم دستات توی دستامه

بیا پیشم که چشام بی تو بی خوابه

دلم می خواد که ببینی چقدر بی تابه

بیا پیشم که دنیا برام زندونه

فقط عشقته که واسه من می مونه

بیا پیشم که چشام بی تو بی خوابه

دلم می خواد که ببینی چقدر بی تابه

بیا پیشم که دنیا برام زندونه

فقط عشقته که واسه من می مونه

بیا پیشم که چشام بی تو بی خوابه

دلم می خواد که ببینی چقدر بی تابه

حرفای تو آرومم می کنه

منو از غصه ها دور می کنه

وقتی دور میشی ازم یه لحظه

همون یه لحظه منو داغونم می کنه

بیا پیشم که چشام بی تو بی خوابه

دلم می خواد که ببینی چقدر بی تابه

بیا پیشم که دنیا برام زندونه

فقط عشقته که واسه من می مونه

بیا پیشم که چشام بی تو بی خوابه

دلم می خواد که ببینی چقدر بی تابه

بیا پیشم که دنیا برام زندونه

فقط عشقته که واسه من می مونه

بیا پیشم که چشام بی تو بی خوابه

دلم می خواد که ببینی چقدر بی تابه

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟