ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام حالم بده با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

 

 

 

 

Shahab Ramezan – Halam Bade

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahab Ramezan – Halam Bade

———————————

متن آهنگ شهاب رمضان به نام حالم بده

کابوستو می بینم از خواب دائم میپرم
عطری که پخش تو هوا اعصابمو ریخته بهم
مثل یه بادبادک شدم که گیج بن بست توئه
میخواد که از تو دورشه اما نخش دست توئه

خواستم تو خوابو گریه و رویا فراموشت کنم
کم کم نشد کاری بکن یکجا فراموشت کنم
ما طعم لبخندو فقط با هم چشیدیم
این شهرو من با هم تو رو از دست میدیم

کابوستو می بینم از خواب دائم میپرم
عطری که پخش تو هوا اعصابمو ریخته بهم
مثل یه بادبادک شدم که گیج بن بست توئه
میخواد که از تو دورشه اما نخش دست توئه

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟