ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام مانلی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Rezaya – Maneli

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Rezaya – Maneli

————————————-

متن آهنگ جدید رضایا به نام مانلی

مانلی نازم من دنیاتو میسازم
هرکی عشقی داره من به عشق تو مینازم
تو تو خون منی تو پوست و استخونم
تا قلبم می تپه من عاشقت میمونم

چشماتو رو غم میبندم
دوست دارم تا زندم

یه روزی میفهمی
این دنیا دروغه
عشق پاک مثل یه
خورشید بی فروغه
یه روز با خودت میگی
من خوشحال و خوشبختم
اما چه فایده اون روز
من از دستت رفتم

اینو مطمئن باش هیچ جا خونت نمیشه
خونه ای که فقط با تو امنه همیشه
از من چی میمونه هیچی جز خاطراتم
اما هر ثانیه هرجا بری باهاتم

لذت ببر از دنیا
یک جور دیگست فردا

یه روزی میفهمی
این دنیا دروغه
عشق پاک مثل یه
خورشید بی فروغه
یه روز با خودت میگی
من خوشحال و خوشبختم
اما چه فایده اون روز
من از دستت رفتم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟