ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند به نام با هم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hamed Kolivand – Ba Ham

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hamed Kolivand – Ba Ham

———————————-

متن آهنگ حامد کولیوند به نام با هم

 

کاشکی امشب منو تو توبامن ما باهم زیر بارون قدم میزدیم

من به تو  تو به من ما بهم کلی حرفای قشنگ زدیم

زیر بارون قدم میزدیم

کاشکی امشب    کاشکی امشب

عشقم عجب حالیه حال باحالیه  وا باتو عالیه حال من امشب

عشقم عجب حالیه حال باحالیه  وا باتو عالیه حال من امشب

….

کاشکی امشب منو تو توبامن ما باهم  نظم این شهرو بهم میزدیم

من باتو تو بامن ماباهم یه شب رویای رو رقم میزدیم

عشقم عجب حالیه حال باحالیه  وا باتو عالیه حال من امشب

عشقم عجب حالیه حال باحالیه  وا باتو عالیه حال من امشب

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟