ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید فرشاد سپهر بنام هم نفس با بالاترین کیفیت
ترانه : روح الله همتی ، آهنگ : فرشاد سپهر ، تنظیم : آرش آزاد

متن آهنگ جدید فرشاد سپهر بنام هم نفس :

هم نفسم ، تنها کسم ، بی تو اسیر قفسم

واسه چشات ، واسه نگات ، چقد برات دلواپسم
غم ممتده ، حالم بده ، دنیا به من نیومده
شب پشت شب ، جونم به لب ، این غصه آتیشم زده

حرفی بزن ، ای خوب من ، هیچوقت از عشقم دل نکن
نذار به ما ، غریبه ها ، با طعنشون چیزی بگن
ماه منی ، آه منی ، همیشه دلخواه منی
دورم ازت ، اما فقط ، تویی که همراه منی

با من بمون و قلبمو پر از هوای تازه کن
دلخوشی منو تو با چشمات بی اندازه کن
دلم میخواد خیره بشم ، تو چشمای روشن تو
صبرم دیگه تموم شده برای برگشتن تو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرشاد سپهر بنام هم نفس

♫♫♫♫♫♫

هم نفسم ، تنها کسم ، بی تو اسیر قفسم

واسه چشات ، واسه نگات ، چقد برات دلواپسم
غم ممتده ، حالم بده ، دنیا به من نیومده
شب پشت شب ، جونم به لب ، این غصه آتیشم زده

حرفی بزن ، ای خوب من ، هیچوقت از عشقم دل نکن
نذار به ما ، غریبه ها ، با طعنشون چیزی بگن
ماه منی ، آه منی ، همیشه دلخواه منی
دورم ازت ، اما فقط ، تویی که همراه منی

با من بمون و قلبمو پر از هوای تازه کن
دلخوشی منو تو با چشمات بی اندازه کن
دلم میخواد خیره بشم ، تو چشمای روشن تو
صبرم دیگه تموم شده برای برگشتن تو

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟