ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام خبر حالتو با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : سعید کرمانی ، تنظیم : امیر عرشیا ، میکس و مستر : حامد برادران

متن آهنگ جدید سعید کرمانی بنام خبر حالتو :

تو یه لحظه خودم و غرق یادت میکنم
به هم دور و بریات من حسادت میکنم
آره من عاشقم و این و ثابت میکنم
توی زندگیم تو رو شریک ثابت میکنم
خبر حالتو یکی دیگه داده به من
احوالت و یکی دیکه داده به من
اره حالتو یکی دیگه داده به من
آره حال تو رو احوال تو رو
خبر حالتو یکی دیگه داده به من
احوالت و یکی دیکه داده به من
اره حالتو یکی دیگه داده به من
آره حال تو رو احوال تو رو
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید کرمانی بنام خبر حالتو

♫♫♫♫♫♫
من ازت یه چیز میخوام فقط بگو آره به من
بگو که عاشقمی به قلب بیچاره ی من
تو نباشی نمیشه دیگه نفس نمیکشم
تا بدونم که دلت چه احساسی داره به من
خبر حالتو یکی دیگه داده به من
احوالت و یکی دیکه داده به من
اره حالتو یکی دیگه داده به من
آره حال تو رو احوال تو رو
خبر حالتو یکی دیگه داده به من
احوالت و یکی دیکه داده به من
اره حالتو یکی دیگه داده به من
آره حال تو رو احوال تو رو

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام خبر حالتو

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟