ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

متن آهنگ احمد سعیدی به نام تو باشی

با عرض عشق و خواهش رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که راستش همش می پامش

گفتم یه عرضی دارم در حد چند ثانیه

عاشق چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم

بی تو حالم بده دیگه کارم از این حرفا گذشته

♪♪♪♪♪♪♪♪

منزلتو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عرسشو ببینه

چادر گلی تو سرت کن رخت سفید به تن کن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگ ترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم

بی تو حالم بده دیگه کارم از این حرفا گذشته

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saeed Ahmadi – To Bashi


دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saeed Ahmadi – To Bashi

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟