ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام بیخیال با بالا ترین کیفیت

ترانه: روح الله احمدی , آهنگسازی و تنظیم: مجید یحیایی , ویولن: امید قدسی

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام بیخیال :

چی بگم تا باورت بشه حرف من حرف دلم بود

تو ببخشم اگه چیزی توی حرفام به تو کم بود

اگه گاهی تو کنارم بودی اما من ندیدم

تو نذار این و به پایه این که من از تو بریدم

تو برام همیشه هستی حتی وقت هایی که دورم

نگو خیلی بیخیالی به خدا خیلی صبورم

تو بمون و باورم کن بذار با تو زنده باشم

بذار تو بازیه چشمات دوباره برنده باشم

نذار تو غروب چشمات دل من بی تو بگیره

بذار خس کنم که هستی تو به من نگو که دیره

اگه فرصتی نشد که بگم اون حسی که دارم

ولی عاشق تو بودم تو نرو بمون کنارم

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام بیخیال

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟