ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه دستمو بگیر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ ساز : علی عبدالمالکی)

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه دستمو بگیر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ ساز : علی عبدالمالکی)

Ali%20Abdolmaleki%20 %20Tehran%20Sholooghe دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه دستمو بگیر

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Ali Abdolmaleki – Tehran take my hand busy

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Ali Abdolmaleki – Tehran take my hand busy

——————————-

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه دستمو بگیر

می ترسم از این شهر لعنتی از بام تهران از شمال شهر

از کافه های دنج با کلاس از قهوه های تلخ مثل زهر

می ترسم از این که گمت کنم می ترسم عشقم بی اثر بشه

دریاچه ی چیتکت بدون تو می تونه با اشکم خزر بشه

تهران شلوغه دستم و بگیر هم وزن من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم

این شهر انقدر دود داره که می ترسم عشقم دودشه بره

تهران شلوغه دستم و بگیر تا دلهورم نابود شه بره

جات و با هیچی پر نمی کنم هیچکس نمی تونه بیاد به جات

پشت چراغای تموم شهر بعد از تو هم گل می خرم برات

تهران شلوغه دستم و بگیر هم وزن من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟