ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام بگو چرا با بالاترین کیفیت

ترانه : روح الله همتی ، آهنگ : مجید رستمی
تنظیم ، میکس و مسترینگ : امین آریا ، گیتار الکتریک و نایلون : فرشید ادهمی
ارکستر زهی : ابراهیم حسینی ، تهیه کننده : محمد نوروزی

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی نام بگو چرا :

حالم خوش نیست می ترسم عشقمون تهش تنهایی شه

یا این که یاد تو بره روزایی که می گفتی قلب تو به قلب من نزدیکه

رفتی اما هنوز صدات داره تو گوشم می پیچه

کاش میدی تموم زندگیه من بی تو هیچه

حالم اصلا یه لحظه رو به راه نمیشه

بگو تو هم تنهایی بگو هنوز اینجایی

چرا با من دل سردی خدا کنه برگردی

خیس چشام از اشکم ولی تو رو

می بخشم اگه بیای

دوریه تو نزدیکه بی تو روزام تاریکه

خواب تو رو می بینم منتظرت می شینم

اون که من و می فهمید چرا با من بی رحمی

بگو چرا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید رستمی نام بگو چرا

♫♫♫♫♫♫

خوب یادم هست تو گفتی بر میگردی بعد از چند هفته

ولی الان یه سال و چند هفتس رفته

نگو تموم قول هات رو یادت رفته

کاش بودی تا تموم می شد کنارت تنهاییام

کاش می موندی تا سر پناه این دل خسته باشی

اما رفتی چطور دلت امد جدا شی

بگو تو هم تنهایی بگو هنوز اینجایی

چرا با من دل سردی خدا کنه برگردی

خیس چشام از اشکم ولی تو رو

می بخشم اگه بیای

دوریه تو نزدیکه بی تو روزام تاریکه

خواب تو رو می بینم منتظرت می شینم

اون که من و می فهمید چرا با من بی رحمی

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.8 مگابابت

دانلود با کیفیت 320 - 10.8 مگابابت

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی نام بگو چرا

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟