ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام عشقمون چی شد با بالاترین کیفیت

ترانه : مریم ذاکری , آهنگ : حسین توکلی , تنظیم : فواد سمندی

متن آهنگ جدید حسین توکلی بنام عشقمون چی شد :

من و تو هر دوتامون هنوز این و نمی دونیم عشقمون چی شد

ما با هم خوب بودیم و ولی با هم نمی مونیم عشقمون چی شد

من بودم جون و دل تو, تو بودی عشق و وجودم بگو چی شد

توی هر ساعت لحظه من بدون تو نبودم آخه چی شد

دل شکستم و این قلب خستم و بیا پاهای بستم و ببین نگو برو

حرفای قلبم و حال پر از غم و تکرار زخمم ببین نگو برو

دل من و یه بار بذار جای دلت

به خدا میرم اگه منم همه ی مشکلت

ببین دلواپسم به عشقمون قسم

به خدا دیگه طاغت نداره دل بی کسم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حسین توکلی بنام عشقمون چی شد

♫♫♫♫♫♫

عمرم کم میشه زانوم خم میشه دنیام غم میشه مگه کمه

حالم بد میشه راهم سد میشه عشقم رد میشه مگه کمه

دل شکستم و این قلب خستم و بیا پاهای بستم و ببین نگو برو

حرفای قلبم و حال پر از غم و تکرار زخمم ببین نگو برو

دل من و یه بار بذار جای دلت

به خدا میرم اگه منم همه ی مشکلت

ببین دلواپسم به عشقمون قسم

به خدا دیگه طاغت نداره دل بی کسم

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام عشقمون چی شد

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟