ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام دل دیوونه با بالاترین کیفیت
ترانه : فرامرز جعفری , آهنگ ، تنظیم : مسعود مفیدی
میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی , گیتار ماندولین : مجتبی تقی پور

متن آهنگ جدید ندیم بنام دل دیوونه :

وقتی نگات سمت منه حواسم و پرت می کنه

دلم و تا رویا می کشونه

هوا که بارونی میشه باز دلم پر می کشه

به تو خوشه دل دیوونه

حالا که هوا دو نفره شد

وقتشه که تا خود صبح بریم دوتایی زیر بارون

چه خوبه باهات قدم زدن

دوباره دیوونه شدم حالا که با همن دلامون

حالا که هوا دو نفره شد

وقتشه که تا خود صبح بریم دوتایی زیر بارون

چه خوبه باهات قدم زدن

دوباره دیوونه شدم حالا که با همن دلامون

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام دل دیوونه

♫♫♫♫♫♫

محاله به جز تو کسی بیاد به چشمم

من عاشق می مونم تا تو هستی عشقم

تموم قرارم فقط بمون کنارم

یه لحظه هم نباشی دیگه تموم کارم

حالا که هوا دو نفره شد

وقتشه که تا خود صبح بریم دوتایی زیر بارون

چه خوبه باهات قدم زدن

دوباره دیوونه شدم حالا که با همن دلامون

حالا که هوا دو نفره شد

وقتشه که تا خود صبح بریم دوتایی زیر بارون

چه خوبه باهات قدم زدن

دوباره دیوونه شدم حالا که با همن دلامون

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام دل دیوونه

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟