ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید یاسر دادخواه بنام شب یلدایی با بالاترین کیفیت

آهنگ: یاسر دادخواه  , ترانه : آرش گودرزی و یاسر دادخواه
تنظیم و میکس و مستر: راشا تقی پور

متن آهنگ جدید یاسر دادخواه بنام شب یلدایی :

شب من امشب شده یلدایی
با تو هر لحظش  چه تماشایی
واسه ی چشمات من چه بی تابم
شب یلدا شد من نمی خوابم
قلب من بازم داره می کوبه
پیش تو باشم حال من خوبه
همه چی جوره وقتی اینجایی
با تو هستم من با تو تنهایی
برف آرومی داره میباره
عاشقت امشب با تو بیداره
فالمون بازم واقعی میشه
سرمون گرمه عاشقی میشه
با تو کوتاهه شب یلدایی
وقت احساس بسه تنهایی
بخودیه خود دنیا زیبا نیست
مگه خوشبختی دست ماها نیست

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یاسر دادخواه بنام شب یلدایی

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟