ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Arshadi – Hagh Nadaram

این آهنگ تیتراژ سریال سایبر می باشد.

متن آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم :

من به تصویر تو ایمان دارم خالق حال و هوای خوبم

تا تو هستی و هوامو داری حق ندارم که بگم آشوبم

حق ندارم که بگم دلگیرم مگه میشه به تو بد بین باشم

تویی که لحظه به لحظه هستی حق ندارم که بخوام تنهاشم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

♫♫♫♫♫♫

تو که کنارمی که حالم خوبه تو کنارمی دلم آروم

من تظاهر به خوشی نمی کنم دل خوش با یه نگاه معلوم

تو نگاه من نگات معلومه نفسام عطر هوات و داره

کل خوشبختی یعنی این جمله یه نفر همش هوات و داره

تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حالم من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟