ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدیدمحسن سلطان تبار بنام بگو عاشقم با بالاترین کیفیت

Download New MusicMohsen Soltantabar – Bego Ashegham

آهنگ و تنظیم : ایمان تیموریان , ترانه عرفان پاکزاد

متن آهنگ جدید محسن سلطان تبار نام بگو عاشقم :

باور حال من
واسه تو آسون نیست
قلبم از آرامش لبریزه
دل بی جون من
این روزا داغون نیست
پره از عشق و انگیزه
چقده اخه مغروری
بسمه این همه دوری
تو دله تو باید جاشم
حتی مجبور بشم زوری
حرفات کارات یه حسی بهم میده
بگو عاشقم دیگه راحت کن این دل تنگو
انگار هر بار که میگی دوست دارم
نرم میکنی دل سنگو
حرفات کارات یه حسی بهم میده
بگو عاشقم دیگه راحت کن این دل تنگو
انگار هر بار که میگی دوست دارم
نرم میکنی دل سنگو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن سلطان تبار نام بگو عاشقم

♫♫♫♫♫♫

یه روزایی خوبی
یه روزا خیلی بد
یه روزی درمونی
یه روزی درد
یه روزا آتیشی
عاشق من میشی
یه روزی معمولی
یه روزم سرد
چقده اخه مغروری
بسمه این همه دوری
تو دله تو باید جاشم
حتی مجبور بشم زوری
حرفات کارات یه حسی بهم میده
بگو عاشقم دیگه راحت کن این دل تنگو
انگار هر بار که میگی دوست دارم
نرم میکنی دل سنگو
حرفات کارات یه حسی بهم میده
بگو عاشقم دیگه راحت کن این دل تنگو
انگار هر بار که میگی دوست دارم
نرم میکنی دل سنگو

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار نام بگو عاشقم

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟