ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Yeganeh – Darkam Kon

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amir Yeganeh – Darkam Kon

——————————-

متن آهنگ امیر یگانه به نام درکم کن

——————————

نمیدونی داری منو چجوری میرنجونی
چرا باید بخوای منو اینجوری بسوزونی
برو دیگه نه عشقتو میخوام نه کارایی که
تو هر لحظت بخواد بگه جداییمون نزدیکه
من دیوونم تو که اینو میدونی درکم کن
نمیتونم تویی که میتونی بیا ترکم کن
درگیرم با خودم با تو با این احساسم
یه کاری کن یکم از این بیتابی کم کن کمکم کن
من با تو خوب خوب تو با من بد بد دیگه تا این حد چرا باید
عشق بین ما مثله رویا بود اما اون رویا گذشت چه زود
گذشت چه زود
تکست آهنگ درکم کن امیر یگانه
گیجم کلافم از این رابطه لعنت به حسی که از روی عادته
درگیر این عادتم اما طاقت دوری از من برای تو اینقد راحته
دوری از من برای تو اینقد راحته
من با تو خوب خوب تو با من بد بد دیگه تا این حد چرا باید
عشق بین ما مثله رویا بود اما اون رویا گذشت چه زود
گذشت چه زود

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟