ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید معین طیبی به نام فقط بیا تو با دو کیفیت

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Moein Tayebi – Faghat Biya To

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Moein Tayebi – Faghat Biya To

—————————————–

متن آهنگ معین طیبی به نام فقط بیا تو

من دیوونه تر شده قلبم با تو
تو دستمو بگیر تو دستاتو
نفسم نرو بیا تو

اگه میشه بیا پیشم فدای نگات میشم
بمون برام دیگه نرو
بی تو من دیگه خواب ندارم یه نگاه کن این ورو
عطرتو بزن حالا تا نفسم بیاد بالا با تو
وای چقدر حالم خوبه که با تو میشم بی قرار
عشق من
از تو قلب من دیگه اگه میشه بیرون نذار پاتو
حالا من کنارتم سر روی شونه هام بذار
عشق من

تکتس آهنگ معین طیبی به نام فقط بیا تو

هرجایی تو بخوای من میام
میدونی که مهمی برام
با غم تو بارون میاد یه عاشق تورو میخواد

عطرتو بزن حالا تا نفسم بیاد بالا با تو
وای چقدر حالم خوبه که با تو میشم بی قرار
عشق من
از تو قلب من دیگه اگه میشه بیرون نذار پاتو
حالا من کنارتم سر روی شونه هام بذار
عشق من

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟