ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

Alireza Roozegar   Khili Aroomam دانلود آهنگ جديد عليرضا روزگار به نام خيلي آرومم

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام خیلی آرومم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Alireza Roozegar   Khili Aroomam دانلود آهنگ جديد عليرضا روزگار به نام خيلي آرومم

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Alireza Roozegar – Khili Aroomam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Alireza Roozegar – Khili Aroomam

———————————————

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام خیلی آرومم

با اون لبخند آرومت چه طوفانی به پا کردی

یه عمره با تو گشتم ، تازه فهمیدم چقد مَردی

نگاه کن لحظه هام بی تو همش درگیر تردیدن

سکوت لحظه ها بی تو به من حس بدی میدن

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر میبالم

 

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر می بالم

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

♫♫♫

حضور تو تو این روزا بهم حس غرور میده

از اون راهی که می رفتم از این برزخ عبور میده

تو اینقد مهربونی که نمیذاری ازت رد شم

تو اینقد خوبی که ،عشقم نمیتونم باهات بد شم

یه جورایی هوای تو بهم حس جنون میده

یه جوری عاشقم کردی که هرکی.دیده فهمیده

یه جوری عاشقم کردی که مجنون پیش من هیچه

یه کاری کردی که هرشب صدام تو کوچه می پیچه

 

 

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟