ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Shahab Ramezan – Ashegh Sho

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Shahab Ramezan – Ashegh Sho

——————————-

متن آهنگ شهاب رمضان به نام عاشق شو

——————————

روبروم بشینو نگام کن
خوشبختی تو همین نگاهه
بیا همیشه مال من باش
با تو همه چی روبراهه
روبروم بشینو نگام کن
پُر از عطر توئه نفسهام
آروم زمزمه کن تو گوشم
بگو دنیا رو با تو میخوام..

عاشق شو
مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو
عشق تو خاصه
قلب من
رو تو حساسه
عاشق شو
مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو
عشق تو خاصه
قلب من
رو تو حساسه..

♫♫♫

توو دنیا فقط یه نفر
اونی که
دلم می خواده
اون تویی
که عاشقی رو
با چشماش
یاده من داده
یادم باش
حسمو بشناس
عشق تو
مثل یه رویاست
تا اَبد
بمون کنارم
شک نکن
خوشبختی اینجاست..

عاشق شو
مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو
عشق تو خاصه
قلب من
رو تو حساسه
عاشق شو
مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو
عشق تو خاصه
قلب من
رو تو حساسه..

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟