ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید کمیار به نام عاشق میمونم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Kamyar – Ashegh Mimoonam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Kamyar – Ashegh Mimoonam

——————————-

متن آهنگ کمیار به نام عاشق میمونم

——————————

هرجا باشی دنبالت می گرده چشمای من
میدونی عشقت شده تمومه دنیای من
عاشقت شدم
میخوام که تو باشی
بدجوری بسته شدی
به نفسم

عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

♫♫♫

صاف و سادست اما فوق العادست دنیای تو
تو جون ِ منی تنها نذار این دیوونه رو
عشقمو بردار تو قلبت نگه دار
اگه تو دوستم داری ، به روت بیار..

عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

♫♫♫

عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه..

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. پاپ آپ يخي : سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! شکلک

    يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. شکلک

    سيستم کسب درآمد پاپ آپ يخي -- ثبت شده در ستاد ساماندهي

    نرخ هر آي پي = 60 ريال
    پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال

    تسويه حساب منظم و هفتگي - پاسخگويي و پشتيباني 24 ساعته

    ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد
    بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه
    بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد
    بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 ريال دريافت ميکنيد

    همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

    پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست

    کافي است امتحان کنيد!

    مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!

    منتظرما! شکلک

    ____________

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟