ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام تو رفتی با بالاترین کیفیت

ترانه : روزبه بمانی , آهنگسازی : مهدی یغمایی , تنظیم , میکس و مستر : فرشاد حسامی

 

 

تقاص چی رو میگیری که تا اینجا کشوندیم
کجای راهو کج رفتیم که تا اینجا رسوندیم
اگه من جایی تو بودم میون این همه دردم
یه روز از چشم این مردم تو رو پنهون نمیکردم
تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود
تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود
تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود
تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام تو رفتی

♫♫♫♫♫♫
اگه دلگیری از دنیا منم مثل تو آشفتم
ولی من جای تو بودم به مردم راست میگفتم
یه دردی سوخت تو سینم که تو از خاطرم بردی
من اون زخمی رو خوردم که تو از حس کردنش مردی
تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود
تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود
تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود
تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 11.9 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.9 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام تو رفتی

دانلود با کیفیت 128 - 6.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 6.40 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟