ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام کی گفته با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Majid Yahyaei – Ki Gofte

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Majid Yahyaei – Ki Gofte

——————————-

متن آهنگ مجید یحیایی به نام کی گفته

——————————

کی گفته من از تو دل میکنم
کی گفته از تو ساده میگذرم
کی گفته من دوست ندارم
عشقمو زیر پاهام میذارم
باور نکن اینا همش دروغه
تو رو میخوان ازم جدا کنن
به من بگو کی گفته
روزگارشو سیاه کنم..

کی گفته من از تو دل میکنم
کی گفته از تو ساده میگذرم
کی گفته من دوست ندارم
عشقمو زیر پاهام میذارم
باور نکن اینا همش دروغه
تو رو میخوان ازم جدا کنن
به من بگو کی گفته
روزگارشو سیاه کنم

 ♫♫♫

واسه عشق تو مگه من کم گذاشتم
مگه عمرمو به پات نذاشتم
به من بگو کی گفته
که میگی سر رویه شونه های تو نذاشتم
بگو حرفاشو باور نداری
نمک رو زخم من نذاری
به من بگو کی گفته
میخوای اشک توی این چشای من بذاری

 ♫♫♫

کی گفته من از تو دل میکنم
کی گفته از تو ساده میگذرم
کی گفته من دوست ندارم
عشقمو زیر پاهام میذارم
باور نکن اینا همش دروغه
تو رو میخوان ازم جدا کنن
به من بگو کی گفته
روزگارشو سیاه کنم..

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟