ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی بنام حد وسط با بالاترین کیفیت

Download New MusicSaleh RezaeiHade Vasat

ترانه و آهنگ و تنظیم : صالح رضایی , میکس و مستر : بهزاد نادری

متن آهنگ جدید صالح رضایی بنام حد وسط :

نه هیچی و نه کل دنیای تو رو

نه هیچی نه تموم احساس تو رو با این عشق نصفه و نیمه تو دلم آرومم

نه دستامو پس بزن نه محکم بگیر

نه بی تفاوت باشو نه واسم بمیر

یه حدی وسطی واسه ی دلم بگیر تو دنیات

یه ارتباط کم هرجوری تو بگی راضیم به قراری دوتا یکی به اینجور زندگی

فقط تو این روزای سخت تا توی این عشق نیمه وقت

خیلی هم کم نذاری تو این بی قراری

یه ارتباط کم هرجوری تو بگی راضیم به قراری دوتا یکی به اینجور زندگی

فقط تو این روزای سخت تا توی این عشق نیمه وقت

خیلی هم کم نذاری تو این بی قراری

 

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی بنام حد وسط

♫♫♫♫♫♫

نه اینکه با من بد رفتاری کنی

نه می خوام از دلم طرفداری کنی

حالا که به کم تو قانع م دیگه بگو میمونی

اینکه تموم تو سهم دلم میشه حداقل دلم به دیدنت خوشه

نبود تو دنیامو به آتیش میکشه بگو میمونی

یه ارتباط کم هرجوری تو بگی راضیم به قراری دوتا یکی به اینجور زندگی

فقط تو این روزای سخت تا توی این عشق نیمه وقت

خیلی هم کم نذاری تو این بی قراری

یه ارتباط کم هرجوری تو بگی راضیم به قراری دوتا یکی به اینجور زندگی

فقط تو این روزای سخت تا توی این عشق نیمه وقت


دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی بنام حد وسط 

 

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

 

 

 

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟