ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام اشک با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Meysam Ebrahimi – Ashk

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Meysam Ebrahimi – Ashk

——————————-

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام اشک

——————————

قراره بی تو باشم باز امشب زیر بارون … قدم زدن به یادت تو خلوت خیابون

بازم دلم تنگ شده بی تو … هیچکی نمیفهمه این حسو

کاشکی منو تنها نمیذاشت … قلبت یکم هوای منو داشت

چشمام  بازم خیسه دوباره … وقتی داره بارون میباره

این شب همیشه وقتی نیستی  … بد میشه هواش

اگه از حالم خبر داشتی … میموندی همیشه پیشم

هنوز بی تابم واسه تو من همونم … مثل همیشم

تو نمیدونی.دلم تنگ شده واست … بی تو میمیرم دیوونه میشم

اگه از حالم خبر داشتی … میموندی همیشه پیشم

هنوز بی تابم واسه تو من همونم … مثل همیشم

تو نمیدونی دلم تنگ شده واست … بی تو میمیرم دیوونه میشم

قراره بی تو باشم باز امشب زیر بارون … قدم زدن به یادت تو خلوت خیابون

بازم دلم تنگ شده بی تو … هیچکی نمیفهمه این حسو

کاشکی منو تنها نمیذاشت … قلبت یکم هوای منو داشت

چشمام  بازم خیسه دوباره … وقتی داره بارون میباره

این شب همیشه وقتی نیستی  … بد میشه هواش

اگه از حالم خبر داشتی … میموندی همیشه پیشم

هنوز بی تابم واسه تو من همونم … مثل همیشم

تو نمیدونی دلم تنگ شده واست … بی تو میمیرم دیوونه میشم

اگه از حالم خبر داشتی … میموندی همیشه پیشم

هنوز بی تابم واسه تو من همونم … مثل همیشم

تو نمیدونی دلم تنگ شده واست … بی تو میمیرم دیوونه میشم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟