ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام به جای تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

آهنگساز : مرتضی پاشایی – ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی – تنظیم : مهدی احمدوند و حمید مرادی

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Ahmadvand – Be Jaye To

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Ahmadvand – Be Jaye To

متن آهنگ مهدی احمدوند به نام به جای تو

 کی تو دلت به جای منه … اسم تورو صدا میزنه

کی مث من برات می میره … کی با نگات جون میگیره

دست کیو میگیری حالا … کی اومده تو دنیای ما

عشق منو فروختی به کی … حاصلمون شکست یکی

هیشکی تو دنیا نمیدونه ,شاید حال منو من غمگینم

پنجره شاهد بوده, که یه عمره تنها کنارش میشینم

هیشکی مث من نکشیده دردو, کی مثه من تنها مونده

خاطره ی تو کنارمه دائم , قلب منو می سوزونده

تکتس اهنگ به جای تو مهدی احمدوند

عاشقتم نخندو نرو … کم میارم دوباره تورو

کنج اتاق گرفته دلم … دنبال عشق تو رفته دلم

خواب شبم صدای توئه … عکس تو باز بجای توئه

طاقت من تمومه خدا … چی اومده سر رویای ما

هیشکی تو دنیا نمیدونه ,شاید حال منو من غمگینم

پنجره شاهد بوده, که یه عمره تنها کنارش میشینم

هیشکی مث من نکشیده دردو, کی مثه من تنها مونده

خاطره ی تو کنارمه دائم , قلب منو می سوزونده

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟