ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید بابک زرین بنام به چه قیمتی با بالا ترین کیفیت

ترانه: مهدی کسائیان , آهنگ: بابک زرین , تنظیم: بهتاش زرین

متن آهنگ جدید بابک زرین بنام به چه قیمتی :

تحمل ندارم از اینجا بری

تو تنها نبودی که تنها بری

منم سهم دارم تو این زندگی

یه حرفایی رو رک نمیشه بگی

نمی خوام که منت بذارم سرت

یه لحظه نگاه کن به دور و برت

نگاه کن به پایان این رابطه

بگو کی جز من هوادارت

کسی جز تو دلسوز این خونه نیست

بدون تو این خونه هم خونه نیست

من به جز تو به کی بگم دردم و

کی بعد تو بگیره دست سردم و

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک زرین بنام به چه قیمتی

♫♫♫♫♫♫

واسه این که خنده بیاد رو لبات

همیشه خودم غصه خوردم به جات

به هر چی که خواستی رسوندم تو رو

حقیقت اگه غیر از اینه برو

تصور کن آینده ی بی منو

به خاطر بیار عشق و دلبستن و

داری میری اما به چه قیمتی

به آیندمون فکر کن لعنتی

کسی جز تو دلسوز این خونه نیست

بدون تو این خونه هم خونه نیست

من به جز تو به کی بگم دردم و

کی بعد تو بگیره دست سردم و

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک زرین بنام به چه قیمتی

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟