ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام بی نهایت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : مسعود امامی ، تنظیم : حامد حسینی ، میکس و مسترینگ : سپند الهی )

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

 

 

 

Masoud Emami – Bi Nahayat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Masoud Emami – Bi Nahayat

————————————–

متن آهنگ مسعود امامی به نام بی نهایت

هر چی که باشه من راه می افتم

نزار بمونم بذار بی افتم

من اعتقادی به بد ندارم

تا تو رو دارم بد نمی بینم بد نمیارم

از قیل و قال دنیا گرفتی از خواب تلخ فردا پروندیم

تا بی نهایت منو رسوندی

هر جا شکستم پناه بودی

هر جا ندیدم نگاه بودی

اگه رسیدم تو راه بودی

حرف تو باشه من راه می افتم من نع نمیگم

حرف تو باشه یه جور دیگم یه جور دیگم

اسم تو باشه آرومم آروم آسونم آسون

ای ماه ای راه ای درد و درمون

ای درد و درمون، ای درد و درمون

از قیل و قال دنیا گرفتی از خواب تلخ فردا پروندیم

تا بی نهایت منو رسوندی

هر جا شکستم پناه بودی

هر جا ندیدم نگاه بودی

اگه رسیدم تو راه بودی

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟