ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام نام تعبیر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا : رومینا تجلی ، آهنگساز : مجید اخشابی ، تنظیم : محمد محمدعلی و مجید اخشابی )

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Majid Akhshabi – Tabirk

—————————————

متن آهنگ مجید اخشابی به نام تعبیر

بوسای زیبای من و ببخش به تکه های ماه

ببخش به خوشه های اشک به آدمای بی گناه

وقتی که با توام برام آخره جاده روشنه

من دیگه چیزی نمی خوام وقتی خیالت با منه

آهسته گریه می کنم آهسته تر از هر سکون

مهتاج مهتاجم به تو در گیر و دار این سعود

اینجا من و تنها نذار چیزی بگو حرفی بزن

من زنده میشم با نگات چشمات و وا کن رو به من

با من بگو هر چی که هست حال منو تفصیر کن

من خواب دیدم عاشقم خواب من و تعبیر کن

روزای زیبای من و ببخش به تکه های باد

ببخش به خوشه های اشک به آدمای بی گناه

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟