ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی بنام هوا پسه با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : مصطفی فتاحی ، تنظیم : امیر حیدری

متن آهنگ جدید مصطفی فتاحی بنام هوا پسه :

با دلم تو دیگه بازی نکن غمو راضی نکن عزیزم گلم
تو که از چشمام عشقمو میخونی بازی نکن با دلم گلم
مثل تو توو دنیا دیگه نمیاد و روز نبودت هوا پسه
از خدا چیزی نمیخوام فقط تورو میخوام همین بسه
میدونی میدونی
تو نباشی از این دنیا و از همه بیزارم
نباشی من سر به بیابون میذارم
سر به بیابون میذارم
تا باشه تو باشی عزیز دلم باشی
دیگه غصه ای ندارم تو کنارم باشی
همه ی حسمو عشقمو عمرمو
دو دستی واسه موندن تو به تو میدمو
میای تو خواب و رویا و خیالمو
عزیزم تو شدی همه دارو ندارمو
تا باشه تو باشی عزیز دلم باشی
دیگه غصه ای ندارم تو کنارم باشی
همه ی حسمو عشقمو عمرمو
دو دستی واسه موندن تو به تو میدمو
میای تو خواب و رویا و خیالمو
عزیزم تو شدی همه دارو ندارمو

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 11.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.4 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.70 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟