ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : محمدرضا مشیری ، تنظیم : حمید محمدی ، میکس و مستر : کمال صداقت

متن آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع :

تقصیر من نبود اگه اینجوری عاشقت شدم
چشماتو به هم زدیو دیدی گرفتارت شدم
همه بهم گفتن برو به پای این عشق نسوز
کسی نفهمید میمیرم اگه نبینمت یه روز
دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم
مثه یه کوه یخی جلو چشمای تو میریزم
دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم
مثه یه کوه یخی جلو چشمای تو میریزم
دلم گرفته از خودم نباید عاشق میشدم
عشق تو ممنوعه ولی خیلی گرفتار توام
تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی
سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع

♫♫♫♫♫♫
فکر نبودنت یه روز کابوس هر شبِ منه
بدجوری عاشقت شدم هر چی بگم بازم کمه
تا وقتی غمگینه چشام تا وقتی میگیره صدام
یعنی هنوزم عاشقم تو نمیمیری برام
دلم گرفته از خودم نباید عاشق میشدم
عشق تو ممنوعه ولی خیلی گرفتار توام
تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی
سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟