ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام سوغاتی با بالا ترین کیفیت

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام سوغاتی :

وقتی میای صدایه پات از همه جاده ها میاد

انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد

تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن میرسه

هر چی که جادست رو زمین به سینه ی من میرسه

ای که تویی همه کسم

بی تو میگیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هر چی میخوام میرسم

به هر چی میخوام میرسم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام سوغاتی

♫♫♫♫♫♫

عزیزترین سوغاتی غبار پیراهنه تو

عمر دوباره ی منه دیدنو بوییدنه تو

نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس میخوام

عمر دوباره ی منی تو رو واسه نفس میخوام

ای که تویی همه کسم

بی تو میگیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هر چی میخوام میرسم

به هر چی میخوام میرسم , میرسم

ادامه متن این اصلی آهنگ سوغاتی

وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم

گلهایه خواب آلودرو من واسه کی بیدار بکنم

دسته کبوترایه عشق واسه کی دونه بپاشه

مگه تن من میتونه بدونه تو زنده باشه

ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم به هر چی میخوام میرسم

به هر چی میخوام میرسم

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام سوغاتی

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟