ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری بنام همه چی جوره با بالاترین کیفیت
ترانه: میلاد بابایی، آرن , آهنگ: میلاد بابایی
تنظیم: بهروز علیاری , مدیر تولید: مجید تقی زاد

متن آهنگ جدید حمید اصغری بنام همه چی جوره :

تو دستات تو دستامه عشقتم که باهامه

خنده هات که دنیامه انگاری دنیا همرامه

می دونم عاشقم هستی بجوری دل به من بستی

بگو که کم نمیاری من هستم توام هستی

حالا که همه چی جوره جوره دنیا هم مجبوره

من و تو هر کجا که باشیم ما رو بهم برسونه

تو باشی رو به راهم انقدر خوبه حالم

یجوری عاشقت هستم جز تو هیچی کم ندارم

حالا که همه چی جوره جوره دنیا هم مجبوره

من و تو هر کجا که باشیم ما رو بهم برسونه

تو باشی رو به راهم انقدر خوبه حالم

یجوری عاشقت هستم جز تو هیچی کم ندارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری بنام همه چی جوره

♫♫♫♫♫♫

تو میگی حرفات و یه جوری توی گوشم

که حس می کنم گاهی یه دنیاست تو آغوشم

تو یادم میدی عشق و من و تنها نذاری

رویایی میشی وقتی که میگی من و دوست داری

حالا که همه چی جوره جوره دنیا هم مجبوره

من و تو هر کجا که باشیم ما رو بهم برسونه

تو باشی رو به راهم انقدر خوبه حالم

یجوری عاشقت هستم جز تو هیچی کم ندارم

حالا که همه چی جوره جوره دنیا هم مجبوره

من و تو هر کجا که باشیم ما رو بهم برسونه

تو باشی رو به راهم انقدر خوبه حالم

یجوری عاشقت هستم جز تو هیچی کم ندارم

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری بنام همه چی جوره

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟