ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام آشوب با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen EbrahimzadehAshoob

ترانه و آهنگ : محسن ابراهیم زاده ، تنظیم : مصطفی مومنی

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام آشوب :

وقتی دلم آشوبه فکرت برا من خوبه

قلبم واست می کوبه واسه همیشه

وقتی دلم آشوبه فکرت برا من خوبه

قلبم واست می کوبه واسه همیشه

هرشب تنهایی و یه عکس و بوی پیرهنو

اینا می تونه آروم بکنه دل منو

عوض نمی کنم با هیچی با تو بودنو ، ببین منو

هرشب تنهایی و یه عکس و بوی پیرهنو

اینا می تونه آروم بکنه دل منو

عوض نمی کنم با هیچی با تو بودنو ، ببین منو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام آشوب

♫♫♫♫♫♫

از این دلم آخه چی دیدی که حاضری

با این تب دلم اینجوری بری

همه چی کامل بود حتی قهر و آشتیا

از این غرور بد یکم کوتاه بیا

هرشب تنهایی و یه عکس و بوی پیرهنو

اینا می تونه آروم بکنه دل منو

عوض نمی کنم با هیچی با تو بودنو ، ببین منو

هرشب تنهایی و یه عکس و بوی پیرهنو

اینا می تونه آروم بکنه دل منو

عوض نمی کنم با هیچی با تو بودنو ، ببین منو

پخش آنلاین کلیک کنید

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام آشوب

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟