ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

Ali دانلود آهنگ جدید علی تکتا به نام بی اندازه

 

دانلود آهنگ جدید علی تکتا  با عنوان بی اندازه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه ، آهنگ و تنظیم : علی تکتا)

Ali دانلود آهنگ جدید علی تکتا به نام بی اندازه

 

دانلود اهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Ali Zibaei (Takta) – Bi Andazeh

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Ali Zibaei (Takta) – Bi Andazeh

——————————–

متن آهنگ علی تکتا به نام بی اندازه

من دنیام با عاشقی درگیره

دست من نیست اینکه دلم میره

میره تا رویای قشنگی که

دستامو دستای تو میگیره

بی اندازه دل به تو می بازم

با احساست روزمو می سازم

هر جای دنیایی دلم اونجاست

هر جایی تو قلب منی بازم

بی اندازه دلخوش این حالم

 کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوشبختی مو پیش تو میبینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم

تو مثل من عاشق احساسی

عاشق این عاشق احساسی

آرومم چون شکل خودم هستی

خوشحالم چون حالمو میشناسی

دل رویای قلب تو میدونه

چون حرفات با قلب تو میخونه

وقتی پیش همدیگه آرومیم

خوشبختی تو مشت دوتا مونه

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟