ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

Mostafa Fattahi   Parnia Parniaaa دانلود آهنگ جديد مصطفي فتاحي به نام پرنيا پرنيا

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد مصطفی فتاحی به نام پرنیا پرنیا با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(شعر و ملودی : مصطفی فتاحی / تنظیم و میکس مسترینگ : بنیامین ولی نژاد)

Mostafa Fattahi   Parnia Parniaaa دانلود آهنگ جديد مصطفي فتاحي به نام پرنيا پرنيا

 

دانلود آهنگ شاد با کیفیت ۳۲۰

Mostafa Fattahi – Parnia Parniaaa

دانلود آهنگ شاد با کیفیت ۱۲۸

Mostafa Fattahi – Parnia Parniaaa

—————————————

متن آهنگ مصطفی فتاحی به نام پرنیا پرنیا

پرنیا پرنیا از پیش من نریا
یکی یک دونه ای طرز نگات قشنگه
پیرهن رو تنت اخ چه خوش آب و رنگه
پرنیا پرنیا از پیش من نریا
پرنیا پرنیا از پیش من نریا
کسی عشقی رنگین تر از تو ندیده
عشق تو مثل اناره نرسیده
تو بگو چیکار کنم تا تو دلت جا کنم
با ی لبخند تو دنیارو.رسوا کنم
یکی یک دونه ای طرز نگات قشنگه
پیرهن رو تنت اخ چه خوش آب و رنگه

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. سایت تفریحی : سلام , .وبلاگت عالیه به سایت من هم سر بزن


درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟