ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Ardalan Tomeh – Vabastat Shodam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Ardalan Tomeh – Vabastat Shodam

——————————-

متن آهنگ اردلان طعمه به نام وابستت شدم

——————————

این فاز چیه
وقتی میدونی دوست دارم
دیگه ناز چیه
قصه این راز چیه
که میشی بعد باز تو می فهمی
که وجودت همه دنیاست..

کاش بشه
عشق من هم همه دنیاش بشه
دوباره پاک بشه
اشک از رو گونم
دوباره بیاد تو خونم..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

 ♫♫♫

شاید نمیتونه حرف قلبمو بخونه
شاید نمیتونه..
شاید که زمونه نمیذاشت باهام بمونه
شاید نمیتونس..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..
وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..
وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟