ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Iman Gholami – Sakhte

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Iman Gholami – Sakhte

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

سخته ، نبود تو سخته یه زخم بی مرهم یه درد تکراری
توی جهان آدم بفهمی که بازم یکی و کم داری
تو نیستی و هوا هوای بی کسی
هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
نداره هیچکسی

تو نیستی و منم اسیر دستتم
چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی
به من نمیرسی

تکتس آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

سخته ، نباشه یک شونه برای وقتایی که اشک و غم داری
چه سخته تنهایی برای وقتایی که اونو کم داری

تو نیستی و هوا هوای بی کسی
هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
تو نیستی و منم اسیر دستتم
چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی
به من نمیرسی

تو نیستی و هوا هوای بی کسی
هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
تو نیستی و منم اسیر دستتم
چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی
به من نمیرسی

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟