ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام عشق پنهونی با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohammadreza HedayatiEshghe Penhooni

ترانه , آهنگ , تنظیم و میکس و مسترینگ : رشید رفیعی

 

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام عشق پنهونی :

میگذری از کنار من دلم اسیر تو داره

مثل همیشه می ترسم بهت بگم که می خوامت

از روزی که تو رو دیدم دنیای من شده چشمات

منتظرم که تو رد شی دلم بمیره زیر پاهات

خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی

اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی

خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی

اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام عشق پنهونی

♫♫♫♫♫♫

میگذری از کنار من دلم اسیر تو داره

مثل همیشه می ترسم بهت بگم که می خوامت

از روزی که تو رو دیدم دنیای من شده چشمات

منتظرم که تو رد شی دلم بمیره زیر پاهات

خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی

اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی

خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی

اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام عشق پنهونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟