ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام فریب با بالاترین کیفیت


ویلون : رضا جمال , ترانه و آهنگ : پیمان زارعی , تنظیم و میکس و مستر : آرش خادمی

متن آهنگ جدید ندیم بنام فریب :

کر میشمو نمیشنوم صدای خنده هاتو با اون

کوه میشمو نمیبینم که داری میری با غریبه

هر چی بگی قبول میکنم با اینکه میدونم فریبه

هر چی بگی قبول میکنم با اینکه میدونم فریبه

همیشه با نگات کنایه میزنی جوابه من یه لبخنده رو لبام

دلم رو میشکنی به فکر رفتنی نمیذارم ببینی اشکو تو چشام

دلم پر از غمه دنیام جهنمه دله تو واسه اون غریبه میزنه

سکوت میکنم با اینکه میدونم یه روزی میری بی تو تنها میمونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام فریب

♫♫♫♫♫♫

ببین قلبه من واسه تو میزنه برای من مثله روز روشنه

که قلبه تو از جنس آهنه

ببین این غرور با دله من چی کرد گفتنش سخته واسه یه مرد

زندگیم بی تو میشه در به در

همیشه با نگات کنایه میزنی

جوابه من یه لبخنده رو لبام

دلم رو میشکنی به فکر رفتنی

نمیذارم ببینی اشکو تو چشام

دلم رو میشکنی به فکر رفتنی نمیذارم ببینی اشکو تو چشام

دلم پر از غمه دنیام جهنمه دله تو واسه اون غریبه میزنه

سکوت میکنم با اینکه میدونم یه روزی میری بی تو تنها میمونم

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام فریب

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟